اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه فینال جام حذفی|چشمان اشکبار آذری و دلداری شیمبا به بازیکن استقلال

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی بازیکنان تیمش را در آغوش گرفت.

حاشیه فینال جام حذفی|چشمان اشکبار آذری و دلداری شیمبا به بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال پس از تساوی در 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت شاگردان جواد نکونام موفق شدند در مارتن پنالتی‌ها استقلال را شکست بدهند و به قهرمانی جام حذفی برسند.

* بازیکنان تیم فولاد پیش از آغاز ضربات پنالتی حلقه اتحاد زدند.

* پیش از پنالتی اول که توسط غفوری تبدیل به گل شد داور با تأخیر دستور به آغاز کار داد. در این لحظه جلال مرادی ناظر مسابقه وارد زمین شد و پس از گفت‌وگویی کوتاه با داور به خارج از زمین رفت و سپس ضربات پنالتی آغاز شد.

* پس از پیروزی فولاد در ضربات پنالتی کلیه اعضای فولاد خوزستان وارد زمین شدند و به شادی پرداختند. در این لحظه بازیکنان استقلال ناراحت در زمین باقی ماندند.

* شیمبا مهاجم برزیلی فولاد پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی محمد نادری را در آغوش گرفت و به او دلداری داد. همچنین فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان که ضربه پنالتی‌های خودشان  را از دست دادند درون زمین گریه می‌کردند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با چشمانی اشکبار بازیکنان این تیم را در آغوش گرفت. وی با در دست داشتن پرچم تیم فولاد درون زمین به شادی پرداخت.

* احسان مرادیان دروازه‌بان شماره یک فولاد که در لحظاتی پایانی وقت‌های اضافه جای خودش را به فروزان داده بود پس از قهرمانی شاگردان نکونام رشید مظاهری را در آغوش گرفت و به او دلداری داد.

* بابک مرادی بازیکن تیم استقلال با ناراحتی روی زمین نشست و به تیرک دروازه تکیه داد. مرادیان دروازه‌بان فولاد به سمت مرادی رفت و با در آغوش گرفتن او سعی کرد بازیکن استقلال را به خارج از زمین ببرد.

* اعضای تیم فولاد به بازیکنان استقلال که درون زمین ناراحت بودند دلداری دادند.

* یکی از لیدرهای تیم فولاد درون زمین مشغول خواندن نماز شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول